Apa yang ada hanyalah Kehidupan

ALLAH HUAKBAR
ALLAH HUAKBAR
ALLAH HUAKBAR
ALLAH HUAKBAR
ASHADUALLAH'ILAHAILLAWLAH
ASHADUALLAH'ILAHAILLAWLAH
ASHADUANNAMUHAMMADARRASULLULLAH
ASHADUANNAMUHAMMADARRASULLULLAH
HAIYAALOSSOLAH
HAIYAALOSSOLAH
HAIYAALALFALAH
HAIYAALALFALAH
ALLAHHUAKBAR
ALLAHHUAKBAR
LAILAHAILLAWLAH

INNASSOLATI, WANUSYUKI, WAMAHYAYA, WAMAMATI, LILLAHHIRABILALAMIN.

Thursday, June 30

I follow

Salam..

(Maafkan saya ini bukan rancangan abang jem ya)


aduhai lamanya x up to date blog ni dh penuh laman sesawang dh pulak nk kena bersihkn ni..
Alhamdulillah diam diam pn ada gak follower baru walau pn x selalu up2date. Kepada follower terima kasih. Walau pn 9 orng aku akn berusaha untk selalu update InsyaALLAH..
Untk pengethuan aku update pn pakai telefon tangan je (hand phone) belum mampu nk beli komputer riba(laptop) atau komputer meja(desktop) tpi keinginan aku untk menulis tinggi mcm kl cc hehehe..
So walau pn mengunakn ibu jari je untk menaip ku akn berusaha jgk menaip tentang pe je yg ada difikiran.
Namun syaitan selalu je wat aku rasa malas, mungkin krna aku nk wt bnda baik(perasan bagus)
Musuh kita sisetn 2 x pernh jemu dn malas utk sesatkn kita mereka cukup komited dn kreatif dlm usaha utk sesatkn ank2 Adam. Dendam mrk sentiasa membara walau dilawan atau ditentng. Hebat mahluk jahat nie.
Namun hebat mana pn mereka ke neraka jahanam juga tempatnya..
Jadi kita manusia kenalh lebih hebat dalam berusaha untk melawan mereka. Kita kena lebih kreatif, inovatif dn sensitif dlm setiap amalan atau pe saja yg kita lakukn diDunia ini, kerana sedikit saje kelalaian akn meletak diri kita jauh dari Jln yg lurus. Disetiap tepi jln yg lurus itu mereka sedng menanti untk menjatuhkn kita.. A'nguzubillah himinasyaitonirrajim..
Wassalam.

No comments: